Äntligen höst!

För vissa känns det tungt när hösten kommer.. 
Det blir mörkt på kvällarna och man måste börja ta på sig mer kläder då kylan smyger sig på.
Personligen så Älskar jag hösten! Man kan äntligen gå på lång promenader utan att smälta bort och jag får helt ny energi och blir peppad till att verkligen ta tag i saker och ting!
Förra veckan träffade vi äntligen Anna & Max!
Gick faktiskt riktigt bra trotts båda är okastrerade och nästan samma ålder. Det blev mycket "dans" och uppvisning men när de väl slappnade av kom lekinviterna och kelpie race ;)
Hoppas på många fler träffar!



Denna vecka blir en slappar vecka för Vajlo's del. Det var mycket förra veckan med "play date's" långpromenader och en långhelg på landet. Men efter två hela dagars vila kröp busungen fram i honom och det blev ett kort pass lek/träning med freesbien.
Det är så roligt att träna med den för han blir så grymt fokuserad och taggad så fort den kommer fram!

Easy Glider freesbien är de bästa "leksaks" inköpet jag gjort och kan varmt rekomendera den!


Nästa vecka drar vi igång med träningen på allvar.
Jag och Vajlo ska äntligen få gå på tävlings lydnads kurs hos Elin!
Fick det av mina älskade föräldrar i för tidig födelsedags present - ni är bäst ♥
Detta är något som jag längat efter jätte länge och det ska bli så himla roligt!
Ska bli riktigt spännande och se vad busungen tycker om det hela ;)

Kommentarer
Malin säger:

Lika barn leker bäst, söta chokladpraliner på första bilden :D

2011-10-05 | 23:35:57
Bloggadress: http://liivat.wordpress.com
Sara & Vajlo säger:

Ja verkligen var så kul o se dom! :)

2011-10-10 | 12:54:05
Bloggadress: http://hazeleyes.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback