dålig

Jag har varit dålig på att uppdatera! Och nu gör jag det bara för att det va så länge sen fast än att jag inte har något vettigt att skriva!
Vajlo har kommit in i någon bråk period igen..Suck...Så nu är det fokus på kontakt övningar och inkallning då det tydligen är mycket roligare o ställa sig o pissa o slicka på en fläck ist för att lyssna på matte.
Han han blivit mer vaktig och skäller så fort han hör nån i trappuppgången ist för att bara muttra o titta på mig som han gjort tidigare. Skit tråkigt! 
Tävlingen närmar sig med stormsteg och jag pendlar mellan att ha panik o känna att vi inte kan nått till o skita i allt o bara köra...Blir tokig på mig själv!
Vad kan jag berätta mer, vi har haft shiva här i två dagar och det har varit jätte mysigt! Längtar tills vi har våran egen ulltott här hemma <3

På lördag åker jag till göteborg för att fira min kusin som fyllt 25 och Vajlo ska vara hos min bästa kompis frida och hennes sambo. Tror det kommer gå skitbra är väldigt nyfiken o höra om han är lika jobbig på natten som han va sist hemma hos min mamma o pappa..Men ska ta med buren till dom som dom kan ha uppe så han har sin trygghet där.

Tråkigt och osammanhängande inlägg idag - som vädret ute!
Ha de bra!

Mitt lilla mongo <3


Kommentarer
anna säger:

Hahhaha gjorde han ? Hahahha dör av tanken att se en kelpie sitta på bordet :D Bästa killarna ! <3

2012-04-19 | 15:15:50
Bloggadress: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback