Home

Vill börja med att skicka MEGA GRATTIS till Karin Lindblom och Roscanaille's Soya (vajlo's faster) som idag tävlade Elitspår i Haninge, vann och fick titeln Svensk Brukschampion!!!


mor Roscanaille's Qaxa "Yatzi" & dotter Roscanaille's Soya på kelpieträffen i nov-2011



Götet var som alltid roligt och trevligt! Natten blev lång och idag mår jag ungefär som om jag blivit överkörd av en lastbil..Skönt att komma hem o slänga sig i soffan.
Vajlo hade det jätte bra med Frida och blev lycklig när jag fick höra orden "Han är så himla snäll och duktig och man märker vilka steg framåt ni gör varje gång!" Tack snälla älskade frida att du tog hand om yrvädret så jag kunde åka iväg och fira kusin! <3

Veckan som kommer är det träning som gäller till 110%!
Tävlingslydnad för Vajlo och kroppsträning för matte efter 2 dagars hets svull...!
Hoppas endå att veckan går fort för vi längtar sååå att åka till kennel träffen med Anna & Max!!!

Bjuder på en bild som frida skickade på Vajlo igår när han var lördags snygg!




Kommentarer
anna säger:

Vi längtar oxå !!!

2012-04-23 | 14:10:46
Bloggadress: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback