mycket

Idag har jag så mycket att skriva om så jag inte vet vart jag ska börja!
Ska jag börja med att jag va 2cm ifrån att få en måsbajs på mig, att vi var flera timmar på bruksan och gjorde kanon träning, att Vajlo var så lugn och försiktig med barn på jobbet idag, att vi käkade ett berg med glass eller att jag fått hem min väst??!
Eftersom jag inte vet vart jag ska börja börjar jag heller inte, det får vänta tills imorron..kanske. ;)
Det enda jag vet är att jag har så otroligt duktiga trevliga härliga människor omkring mig som vill hänga med mig och lopphunden ♥ - TACK




Kommentarer
Sandra, Jax och Khim säger:

Riktigt trevligt att träffas idag. Så fin han är din pojke!! Man blir ju riktigt AK sugen ju. Ha det gott!

Svar: Detsamma har ju hört så mycket gott om er från Anna! :) Tack så mycket, Jax var ju bara så läcker och Khim kan vara den sötaste och goaste hund jag någonsin träffat :)NI med och trevlig helg!
Sara & Vajlo

2012-06-29 | 01:53:56
Bloggadress: http://sandrajax.wordpress.com
anna säger:

Häftigt collagge

Svar: Tack har gjort det i picmonkey :)
Sara & Vajlo

2012-06-29 | 10:09:00
Bloggadress: http://annaochpepzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback