Personalfest

Vajlo och jag har varit ute på landet i 5 dagar.
På lördagen var det dags för personalfest hemma hos mamma och pappa nere vid sjön i magasinet.
Dagen/kvällen var fantastiskt och jag hade så roligt!
Under dagen fick alla vi brudar köra 6hjuling runt en bana i skogen och efter det fick vi lära oss att lasta timmer - sjukt kul! Grabbarna fick lära sig att danca linedance och hade uppvisning för oss tjejer när dom kört igenom hela "koreagrafin". Det blev mycket skratt men tyckte alla var riktigt duktiga och försökte verkligen! 
Kvällen bjöd på grillat tillgång till bastu,badtunna och dopp i sjön för de som kännde för det. Vi hade även fixat en sjysst musik anläggning så dans var oundvikligt ;) Allt som allt en suverän kväll och jätte bra annordnat!
Tack alla inblandade!

Under hela dagen och kvällen var Vajlo med.
Under dagen fick han sitta i långlina med en filt och ett märgben och på kvällen satte jag linan i mammas och pappas dragkrok till bilen öppnade bakluckan där hans bur var så han fick välja själv vart han ville vara. Där emellan gick vi naturligtvis promenader och han fick även vara med lös vissa stunder.
Jag kan ju säga att jag har en suverän hund.
Han sa inte ett ljud och fann sig i situationen och var hur lugn som helst!
Klart att han vart lite tossig när folk ville gå fram och hälsa men även det tog han lugnt och sansat med tanke på miljön runt omkring. Så himla stolt, han var verkligen superduktig!

Men som alltid när man varit borta så är det skänt att komma hem, det verkar även Vajlo tycka hur mycket han än älskar landet så gosade han ner sig i sin korg med sin favvo leksak

Kommentarer
anna säger:

Låter som en jättetrevlig helg! Duktiga Vajlo !!

2012-06-05 | 16:18:12
Bloggadress: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback