planer

Skatte pengarna kom lägligt nu när jag spanat in diverse tävlingar och utställningar..!
Förhoppningsvis ser sommaren ut som så att det blir 3 utställningar och några lydnadstävlingar, förhoppningsvis bara 2 till i klass 1 ;)
Sen i aug börjar planerna för hösten och nästa år men först fokuserar vi till det som ligger närmast.
Hoppas hoppas att vi kan genomföra allt som jag planerat :)

Ska bli riktigt spännande med utställning i år. Vajlo har verkligen växt till sig det senaste året och blivit rätt grov.
Förra årets utställningar hade han inte riktigt hunnit ikapp med kroppen och på den svenska vinnarutställningen var han anmäld till öppenklass vilket kanske inte var till hans fördel. Han fick endå exellent ck. Men i bedömningen skrev den rumänske dommaren "should not be heavier in body" och nu har han ju som sagt växt till sig och blivit mer grov, så undrar hur han hade gått med samma domare i år och vad resultaten kommer bli i år för andra domare.
Sen är jag galet nervös över den där jäkla tanden och avsaknaden av ett "riktigt" tandintyg...Kom även på en annan sak, är det så att Vajlo kommer flunka om vi skulle göra en korning då han slagit ut en tand och att jag saknar just det "riktiga" tandintyget??


svensk vinnar utställning 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback