:D

Åh va glad jag är! Fick ett mail igår av Maibritt Hoj Clausen som bor i damnark vars syster äger Vajlo's bror Vegas!!! :D Så himla kul kontakt och hon skulle vidarebefodra adressen till Vajlo's hemsida så nu hoppas jag på bilder och kontakt med Vegas matte!
Som jag undrat funderat och varit nyfiken på hur de 2 andra grabbarna i kullen ser ut och är, så detta är verkligen jätte kul!
Fick även kika på en video där Vegas busar med en liten brun söt kelpie valp, såg en hel del likheter i kroppshållning/kroppsspråk och han verkar jätte mjuk o trevlig. Han var jätte fin och såg ut att ha den lite tjockare pälsen med de lite längre "täckhåren" (tyckte det såg ut som så på svansen) kanske är vajlo "tunnhårig" ? :P
Hoppas jag får äran någon dag att träffa Maibritt och Vegas med sin matte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback