Think big!

Fortfarande vistas vi här ute i Å på landet och hur underbart har inte vi det?!
Vajlo stormtrivs som vanligt och vill nog inte åka hem till stan igen..

min bästa syrra shiva<3


Men nu har vi äntligen fått klartecken att vi ska flytta!
Mellan den 15aug - 1sept ska vi flytta in i våran 3;a,
så nu blir det inte ens i närheten lika trångt om vi har det nu och så skönt det ska bli! :)


Som Rubriken lyder, så tror jag nog att det är Vajlo's nya motto!
Ingen pinne (stock) är för Stor att släpa hem ingen hund är för Stor att leka med och Inget ben är för stort att tugga på!
Dom "stora sakerna är väldigt mycket mer intressanta en dom "små".

Som tex, om vi har ett gäng med hundar i alla storlekar så vem är det vajlo tar sikte på och vill busa med mest av alla?
- Den stora ståtliga hanen

Om vajlo har o välja mellan ett litet ben (tuggrulle till valpar) och hundkompisens oxben vad väljer man då?
-Självklart oxbenet! (och då menar jag ett stort jäkla ben!)

Och om man går på stigen där det finns miljoner med pinnar vad lockar inte mest att släpa på?
-Den största pinnen han kan hitta som gränsar till att vara en stock!

Så i Vajlo's värld lyder mottot - Size Matters


think big!



Du kommer hem och hunden kastar sig emot dig.
- Vart har du varit ?
Så länge?!
Jag har saknat dig, saknat dig, saknat dig!
Jag älskar dig, älskar dig, älskar dig!
Vad har du i väskan?
Nått åt mig?!
Jag vill slicka dig i örat, bita i dina byxor!
Du är hemma! <3

// Pam browning


Kommentarer
Smack säger:

Helt rätt min son - ta det största och var modigast !! Då kommer du alltid dit du vill (men passa dig för de 2-benta som inte alltid uppskattar det)....Om de knorrar så ta en stock och spring ifatt dem och låt stocken slå dem i knävecken ;);) (superskoj lek - för de kommer ner till vår nivå)



Puff(och lite drag i kragen) från farsan Smack

2010-07-15 | 16:53:03
Bloggadress: http://www.starutopias.com
Sara säger:

Ja jag har märkt att dom 2benta ibland tittar konstigt på mig och när jag har som roligast och är som tuffast skakar dom alltid på huvudet och ibland håller dom nån pinn liknande sak framför min nos som ser så smaskig ut att jag alltid måste ta ett smakprov! Då ropar dom aj!!!

Väldigt konstigt...



Jag önskar att jag någon dag kommer vara lika tuff o snygg som dig dig farsan! ;)



Puss o nafs lillskiten!

2010-07-19 | 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback