Nerver ..

Nu ä det bara 2 dagar kvar!!!
Bara 48 timmar kvar till utställningen!
Vi har tränat hela veckan på stå och "ringträning"
Vajlo är jätte duktig så jag tror nog att det kan gå ;)
Det är bara mig själv som jag är orolig för...
Vet ju inget om utställning!
Hur ställer man upp hunden och när, hur gör man om man gå vidare?!
Och för att inte tala om mina tävlings nerver.....
Haha det här ska bli intressant!
Ska läsa på nu dom sista 2 dagarna och kolla på klipp på youtube, prisa gudarna för webben säger jag bara!!
Förutom allt det där så ska det bli jätte kul!
Att få visa upp Vajlo och att få titta på en massa andra valpar och bara få träda in i utställnings världen :)
Som tur är har jag med mig min älskade mamma som stöd <3
Ska ge henne en lektion i hur kameran fungerar så kanske jag kan få några kort på oss ;)

Häromdagen tog jag med mig kameran och Vajlo till en gräsplätt för att fota honom och den första snön!
Kan bara säga Vajlo <3 Snö!
Han slänger sig på marken och ålar omkring, eller så kör han ner hela huvudet i snön och frustar så det yr omkring!



Imorgon ska Vajlo och jag vara supportrar åt husse när han ska spela sin bandy match i Åtvidaberg, kan vara skönt att försöka tänka på annat dagen innan ..
Sen blir det hem för o packa och piffa.

Återkommer på söndag eller måndag hur det gick!
Önska oss lycka till :)





Kommentarer
Anette Söderberg säger:

Vi håller tummar tassar och tår för att det ska gå bra...Vajlo är ursnygg och matte tar en Valio för magen så ska ni se...blink

2010-11-12 | 17:57:42
Bloggadress: http://www.oxelbergensborzoier.n.nu
Sara säger:

Åh tack!

Haha, ja det går nog fanken åt! ;)

2010-11-12 | 18:18:33
Bloggadress: http://hazeleyes.n.nu
Gunvor säger:

Klart det kommer att gå bra!

2010-11-13 | 09:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback