Vardagslydnad II

Jahopp då var det onsdag igen med ännu ett kurstillfälle.
Men idag var det sista gången! :/
Vad ska vi nu hitta på under onsdags kvällarna?
Ja har haft det jätte roligt o har lärt mig massor!
Och framförallt så har Vajlo haft jätte kul!


Vi knatade bort till kursen och i kopplet hade jag en hel-crazy Vajlo!
Idag var han lite extra tokig då det finns massa snö att busa i :p
Fast det va inte bara Vajlo som tyckte om att busa i snön tror de flesta hundarna på kursen också tycker det är super kul och att de spritter lite extra i benen då ;)
Vi kämpar på och tränar inför tävlingslydnad, tycker att vi har kommit en bra bit frammåt sen första "lektionen".
Det gäller bara träning träning och åter träning!
Jag tycker Vajlo är så duktig att jag ibland glömmer bort att han fortfarande är en liten skit, han är ju trotts allt bara 7 månader!


Tusen tack Elin för en kanon bra kurs,
vi kommer absolut att komma tillbaka i vår!
http://www.hundutveckling.se/



Kommentarer
Elin Knutsson säger:

Tack själv Sara, gullig du är!



Jag håller med om att ni utvecklats massor, ska bli kul att se er till våren igen.



Kram från fröken.

2010-11-24 | 22:07:09
Bloggadress: http://www.hundutveckling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback