Min alldeles egna guldklimp

Tänk att för exakt 183 dagar sen kom du till världen.
För 27 veckor sen tog du ditt första andetag.
Under 6 månader har du varit en glädjespridare i mitt liv.
Och under dom 4 månaderna som du kom in i våra liv har jag aldrig varit lyckligare.
Min "lilla" wallaby är inte så liten längre och större ska du bli, hur stor/liten smutsig/ren busig eller lugn kommer du alltid vara min Guldklimp.
Grattis V kullen på 6 månaders dagen!
Tusen tusen tack Lisbeth Sören Malin och Maria Smack
för min lilla älskling!


Jejmics Vajlo <3



Har även anmält Vajlo till lydnadsklass 2 hos Elin på Hundutveckling och vi börjar redan imorgon kl 18, så håll tummarna för oss!
http://www.hundutveckling.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback