Yeehaa!

Nu är det klart!
Vajlo och jag åker till sthlm till Kennel Jejmic's hos Lisbeth och Sören då vi ska delta i Kelpie träffen den 6;e November!
Det ska bli så himla roligt!, och jag längtar så mycket! :)
Hoppas det kommer några fler från Vajlo's kull, vore roligt att få höra hur det går för dom och få se hur dom ser ut och hur dom är :)

Men innan dess är det kurser träningar och förberedelser till utställningen!
Träningen går både bra och mindra bra just nu :P
När vi väl ska göra något är Vajlo alltid lika glad och tycker det är jätte roligt.
Dock har hans koncentration börjat sina så jag måste spåna på nya ideér och sätt så jag kan göra träningen mycket mer intressantare lite längre :)

Imorgon är det tisdag och det innebär att det bara är en dag kvar tills vi får gå på lydnadskursen igen :D


vårat lilla

Men innan dess hinner vajlo grisa i soffan lite till ;)

Hemsidan uppdaterad: http://www.hazeleyes.n.nu/

Kommentarer
Gunvor säger:

Kul att ni kommer till Stockholm. Jag har tänk mig dit också. Då får du träffa farmor och farmorsmor;) Tycker det vore skoj om det kommer någon mer från kullen!

2010-10-19 | 16:21:04
Bloggadress: http://www.roscanailles.info.se
Sara säger:

Hej,

Åh va roligt att ni med ska dit,

hoppas verkligen att vi ses där!

Ja det hoppas jag med är jätte nyfiken!

2010-10-19 | 18:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback