Aim for the moon


Först vill jag börja med att grattulera Marie Östling och Jejmic's Vilma "Visa" som kom 3:a och fick HP på sin första utställning‏ i Umeå. :)
Ett varmt grattis från brorsan och oss här i Norrköping!


Dagarna som gått ..

fredags följde Vajlo med mig till Malin som hade lite folk hos sig,
som vanligt laddade han om från lugn o go till "yber-mode" som en virvel vind flög han in och ville busa med Alla som var där :P
Men efter en liten stund hittade han ett perfekt ställe "mitt blad alla" fann sig till rätta och la sig med ett ben.

Sen på lördagen åkte jag och Vajlo med Erika ut till svärtinge så Vajlo fick träffa valparna och Nikki.
Han var jätte duktig och tyckte valparna var jätte mysiga!
Men lite läskigt vart det när alla omringade honom och ena bet i svansen o andra busmorrade och den 3;e letade efter tutten osv! :D



Resten av dagarna som gått har vi inte gjort så mycket, igår var Vajlo på dagis där han hade fått busa massor och vi fick hem en mycket trött men väldigt glad och nöjd kille.



Nu har jag bestämt mig!
Efter Visa's och Smack's framgång vart jag så himla sugen jag med!
I november ställer även jag ut våran Vajlo!
För mig kommer han alltid vara den vackraste, men det vore ju kul att verkligen få visa upp honom och prova på den biten med :)
Så vad tror ni?
Visst är han vel lite fin iaf? ;)

<3


Kommentarer
Emma säger:

Det är toppen med mig!

Hur är det själv : )?

2010-09-15 | 22:03:34
Bloggadress: http://tendeell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback