Busunge

I dagarna som passerat har vel inte så mycket hänt, vi har varit i rastgården och Vajlo har fått busa med Diesel.
Vajlo tycker Diesel är den där stora häftiga snubben som är så cool och rolig att vara med! Han blir som en virvelvind med pussar och bus och bara far omkring!

Då ja hade ett par möten igår så fick Vajlo vara ensam en längre stund, han var jätte duktig och jag hade glömt att "valpsäkra" innan jag gick hemifrån så jag kan lägga till en mobilsladd till förstörelselistan! Som tur är vet jag att han bara strimlar saker i "protest" och inte äter upp något han har sönder. Men i överigt förutom sladden var han lugn och tyst när jag kom hem. :)

Hade tyvärr inte så mycket mer att skriva om ikväll, bjuder på en skön bild ist!
Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Emelie o Nova säger:

Ja, den verkar superbra! Ja, det känns som att jag gjort rätt val! Så det kommer bli jätteroligt! Längtar såå tills valparna kommer!

2011-04-19 | 19:21:09
Bloggadress: http://nagontingstorre.blogg.se/
frida säger:

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-04-19 | 19:28:06
Bloggadress: http://www.supergratis.se/?r=7545

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback