lilla brun



Visst är han fin mitt "lilla" hjärta !
Tycker att han blivit så mycket man på bara en liten kortis!

Så vad har hänt?

De sista kurstillfället har varit och det käns så tomt att inte få åka o träna tävligslydnad på torsdagskvällar med alla härliga deltagare!
Vi har lärt oss så mycket och har kommit en bra bit framåt, och är supernöjda!
Vill tacka Elin för en super rolig kurs och vi kommer som vanligt tillbaka nästa år igen! :)
Vi fortsätter att kämpa på med tävlingslydnaden så vi förhoppningsvis kommer kunna göra våran debut till sommaren/hösen.

Sen så var jag såklart på sthlm hundmässa.
Det var galet galet galet .. !
Galet roligt, galet mycket folk, galet mycket hundar, galet mycket saker - ja galet helt enkelt!
Jag var ju väldigt velig över om ja skulle anmäla Vajlo eller inte men kan nog säga att jag är glad att jag inte gjorde det i år. Det var första gången som jag var på Älvsjö mässan och hade nog inte riktigt fattat i hur stor skala det faktiskt är! Jag hade nog blivt väldigt övervälmigad och smittat av allt det på Vajlo.
Så vi sparar det till nästa år ist!
Det var många fina kelpies och det gick jätte bra för Vajlo's halvsyskon från Australian Mates - Stort grattis!
Hälsade en snabbis på Gunvor och Gunilla ja kom och störde dom mitt i tik klassen klumpiga jag!

Nu längtar både vajlo och jag att få åka ut till landet över jul!

Kommentarer
Mari säger:

Hej och tack för grattis! Kul att träffas, jag såg er på rasspecialen i somras och Vajlo har vuxit till sig! Snygg! :)

Nu är det så sent, jag stannade kvar i Stockholm efter utställningen och kom hem i em och har suttit och fixat med hemsidan och bilder. Varför blev de så suddiga? Nervös fotograf?! men jag ska gå in på din sida igen och kolla när han vallar! Vad kul att ni gör det! Lisbeth är duktig!



Hälsningar

Mari

2011-12-14 | 23:03:12
Bloggadress: http://www.australianmates.se
Gunvor säger:

Ha,ha inte störde du! Verkade vi oartiga? Hoppas inte det...Kul att kursen gått bra. Ser framemot att få höra om er tävlingsdebut så småningom.

Kram!

2011-12-15 | 10:13:35
Bloggadress: http://www.roscanailles.info.se
Sara & Vajlo säger:

Mari; Va kul att du tycker det :)

Haha, inte lätt att hålla nerverna i styr! ;) Tyckte bilden du hade på hemsidan var fin. Han har bara fått prova på 2 gånger men skulle gärna vilja ge honom möjligheten att göra det lite oftare än 1gång per år :)

2011-12-15 | 18:18:14
Bloggadress: http://hazeleyes.n.nu
Sara & Vajlo säger:

Gunvor; Haha så bra då. Nej absolut inte! Kom bara på mig själv att jag kom in mitt i "finalen" :P Ja det ska bli spännande och se hur det kommer gå :)

Kram på er!

2011-12-15 | 18:25:08
Bloggadress: http://hazeleyes.n.nu
Malin säger:

Sjukt snygg är han! :D

2011-12-27 | 23:32:12
Bloggadress: http://liivat.wordpress.com
Sara & Vajlo säger:

Tack Malin! :D

2011-12-27 | 23:35:41
Bloggadress: http://hazeleyes.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback