Utmaning !

Mmm, glass!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hmm, för 10 år sen var jag djupt hängiven till fotbollen och spenderade mina dagar med träningar och matcher

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sen kämpade jag mig igenom en del mycket tunga motgångar och händelser, och busade med en liten plutt Vajlo som bara var 7 månader!

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chips ostbågar bubbliz choklad popcorn

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Hallelujah - Rufus Wainwright
1900 nånting - afasi & filthy
Sarah - Mauro Scocco
Rullar fram - Fronda
So do you - Hofffamestro

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Jag skulle betala tillbaka vart enda öre som jag lånat, köpa en gård till min mamma o pappa, RESA, köpa hus & bil till mig, och starta eget.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Jag bryr mig för mycket, sätter för hög press på mig själv, skjuter upp saker, sätter andra framför mig själv, är för feg.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Fotografera
Laga mat
Träna/göra saker med Vajlo
Hänga med poolarna
Lyssna på musik

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
En onepiece!

9) FEM FAVORITLEKSAKER [ Favorit saker??]:
Systemkameran
Pepparkvarnen
Pannlampan
Sterion
Datorn

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Den som vill! :)


Kommentarer
Petra & Skurk säger:

Kul att läsa! Vi antar också utmaningen :-)

2012-01-02 | 22:51:47
Bloggadress: http://petraskurk.wordpress.com
Anna säger:

Hahah jag var enormt emot onepice jag med :) Men nu har jag en egen hahaha skiiit fult men jätteskönt.

Skulle nog aldrig gå utanför dörren med den :)

2012-01-03 | 16:22:23
Bloggadress: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback