Home sweet home !

NU är nästan alla flytt kartonger uppackade och vi har fått iordning på det mesta! :)
Vajlo trivs bra han med och vi har många fina grönområden och en park precis runt hus knuten.
Han springer omkring med alla leksaker han kan hitta och är verkligen tillfreds med sitt nya hem :)
Det första han gjorde när an kom in var att ta sitt gose lejon och gick o la sig i hans säng ♥
Han såg också till att hitta en ny bus hörna som var min garderob, så om dörren in dit är stäng sätter han sig stirrar på mig och börjar "prata" med mig och blir allmänt sur, när jag sedan öppnar den igen springer han o hämtar sitt ben och lägger sig där inne - tokstolle !

När jag gick igenom alla flyttlådor kom jag till hundlådan o ala vajlo's saker och plockade upp den lilligaste flytvästen han hade i sommras vilken liten skit han var då! och så sööt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback