Mamma Gris

Under tiden då vi har bott här ute på landet hos mina föräldrar och rent allmänt så har Vajlo blivit en RIKTIG mammagris!
Han lyssnar gärna inte på vad andra säger åt honom och han har börjat söka mer kropps närhet hos mig.
Kanske är det för att jag själv börjat må bättre och vi har "hittat tillbaks" till varandra? 
kanske är det att jag kan lägga ner mycket mer tid på träning? 
kanske är det så att han söker sig mer till mig nu när jag är den "starka" i våran lilla flock och vill ha min trygghet istället för tvärt om som det faktiskt har varit ett tag när jag haft det jobbigt?
Hur som helst tycker jag att det är både på gott och ont, jag känner att vi har hittat tillbaka till våran dynamik och sammhörighet men sammtidigt kanske han behöver få komma o busa hos någon annan någon gång i veckan utan mig..
En sak är ialla fall skönt att han har verkligen blivit piggare och gladare sedan jag själv blivit det, han speglar väldigt mycket min sinnes stämmning och hur jag mår. Tycker det är helt faschinerande...
Tycker det är riktigt skönt att vi har börjat komma tillbaka till "vardags" livet och "till våra gammla jag". När jag varit som mest ledsen har faktiskt även vajlo varit rätt nere.
Lilla plutten...♥

Idag var vi inne i stan igen för lite fix och jobb.
Vi passade på att ta en sväng förbi grizzly för vägning och inköp av ben.
Han är en stadig grabb på 22 pannor!
Sedan vart det den vanliga vecko städningen på Åkeri;t och Vajlo hjälpte som alltid till och var jätte duktig, så här får han alltid sitta medans matte moppar golven:

mattes duktiga kille ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback