Hundsport

För en stund sen damp det nya nr;et av Hundsport ner i brevlådan och jag blev glatt överraskad när jag såg en artikel om en tjej som är på cykelsemester med sin hund runt om i Europa - det var samma tjej vars blogg jag suttit och läst!
Den här tjejen är så grym och jag är så galet impad att man vågar ge sig ut på ett sådant äventyr med sin hund!
För er som har missat hennes blogg, läs den!
Det är verkligen rolig och intressant läsning :)
--> http://matildaholger.blogspot.com/

Vill även ge en stor tumme upp för artikeln om blandrasaveln. Den va riktigt bra skriven och gav "chansen" till de som håller på med blandrasen att säga sitt i intervjuver.
Just det här ämnet har varit mycket på tapeten den senaste tiden, och jag tycker att det är bra att flera tar ställning och att det debateras av både "vardags svenssons" och mer insatta och kunniga personer. På så sätt kommer flera olika åsikter fram.


Mammas blandis Titus & min renrasiga Vajlo är bästa kompisar, för dom spelar det ingen roll i den stora frågan om rätt eller fel.
Men visst är det vel en värld med sunda friska hundar det som vi alla vill leva i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback