Jag vill inte prata om det..


vampyrfladdermusvitskäggs vajlo


Kommentarer
Mari säger:

fin,vit haka! Jag såg att ni bröt dagens tävling, jag vet inte hur det var, men så är det. Det går upp och ner! Jag har haft motgångar ibland, så jag undrat vad sjutton jag håller på med! Men så går det bra igen! Kanonbra!:) Hundarna gör så gott de kan och kan inte vara på topp jämt, precis som vi! Träna och ha kul! Vila lite, och påt igen! Jag håller på er! :)

Svar: Mmm, den lilla pusshakan är rätt charmig ;)Ja, lydnadstävlingen...Han gjorde en "favorit i repsris" - rulla/gnodde sig i gräset.
När det va ca 30sek kvar hade 1 hund skrikit till innan vi la dom och 2st reste sig. När hunden breve Vajlo reste sig och gick bort till matte var det som att han ryckte på axlarna (om han hade haft några ;) ) och tänke "jamen då skiter vel jag med i det här" och började gno sig. Med start nr.1 gick vi av planen igen för att förbereda oss och när jag skulle tagga upp Vajlo var han inte alls med han tittade på Allt utom mig och stanad som ferdinand för o lukta i detta fall på kissfläckar..SUCK! Så jag bestämde mig för att bryta, han ville verkligen inte och jag blev irriterad. Och det viktigaste är ju att han ska tycka att det är kul, och jag tänker absolut inte tvinga honom till nått han inte vill. Efter en natts vila har jag fått ny syn på det hela och tänker ha ett uppehåll och bara göra sånt Vajlo tycker är riktigt roligt och hoppas att han är med mig till nästa tävling som är i slutet av sept. :)

Tack!
Sara & Vajlo

2012-08-11 | 20:55:04
Bloggadress: http://www.australianmates.se
Mari säger:

oj, ett medd hade räckt!;)

2012-08-11 | 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback