planer drömmar mål

Dagen som skulle vara lugn har gått i ett.
Känns som att det kanske, kaanske är nu min motvind börjar mojna..Hoppas!
Sitter och väntar på ett besked som kan komma att förändra Allt eller inget. Och när man väntar är väntan låång.

Vi följde med Anna & Max till skogen för en introduktion av uppletande på dan. Inte långt ifrån skogen finns det en skjutbana där några var o tränade så det sköts på rätt bra, och jag som varit lite orolig över att vajlo blivit ljudkänslig  då han är rädd för fyrverkerier visade att jag hade jätte fel. Han reagerade när vi klev ur bilen och stannade upp o tittade sen sket han i det och brydde sig inte alls. Så himla skönt!
Vajlo älskade uppletandet av leksaker och hade bara problem med den sista för att han var för trött. Här ska tränas uppletande & spårupptag!
Förhoppningsvis kommer vi med en brukskurs till hösten så vi kan sattsa för fullt att någongång under nästa år få godkänt i lägre klass.
Har varit mycket inne på att vi ska köra sök ist för spår, tror att Vajlo kanske kan vara lite extra motiverad då han älskar människor problemet då är ju att man blir lite mer beroende av andra till sin träning. Därför har jag nog bestämt att det blir spår.

Efter uppletandet gick vi en promenad och när vi kom hem bar det av iväg till min farmor för o hämta henens cykel som jag fått. Att försöka cykla med en hund som inte är cykeltränad och som försöker valla den är inget att rekomendera, men det ska vi nog få bukt med med lite träning.

Ska återgå till mitt drömmande och planerande, kämpar man för något tillräkligt mycket blir det tillslut verklighet!

Badtokiga kelpiegrabbbar som lurar på en oskylldig badboll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback