buzz buzz buzz

Nu har vi börjat köra igenom lydnaden ordentligt igen och finslipar mycket.
De flesta momenten sitter så nu är det störningen som vi lägger mest styrka på.
Just nu är jag livrädd för lydnads debuten och hoppas verkligen mina nerver kommer lugna ner sig tills tävling!
Vi har haft några underbara vårdagar i veckan så det har blivit långa sköna promenader i vårsolen.

Det är även mycket planering, ideér, mål och drömmar som snurrar i mattes huvud med!
Har så mycket som jag vill hinna med som jag verkligen vill ha som klara mål för 2012. 
Vi får se hur det blir med allt men den befintliga "att göra listan" är för tillfället;

  • Debut i Lkl 1
  • Utställning
  • Debut i rallylydnad nybörjarklass
  • Huskydagarna i Mjölby (vajlo går som förklädd husky) ;)
Jag hoppas hoppas hoppas att vi ska kunna bocka av allihop och även lägga till några nya, vi kommer iaf att kämpa och sikta mot att genomföra alla med gott resultat.
Ser fram emot att prova på nya saker och att vi ska ta oss framåt tillsammans jag och min finaste V. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback