Glimpse of the past

Idag tog jag en tripp på "memory lane".
Satt och tittade på kort och bilder från när vajlo var liten, och jag kan helt ärligt säga att jag hade glömt vilken bestämd herre han var från 8v ålder ända fram till året! Haha hittade ett underbart litet --> klipp där vajlo nafsar i luften efter "ajja bajja" fingret "tro inte du kan komma här o sätta mig på platts"!
Han var en vilde med ett jäkla humör - en riktig buse. Måste verkligen ha förträngt vilket pain rent ut sagt han var när han var liten, det märks knappast idag att han var ett monster som liten ;) <3
Och sammtidigt som jag kommer ihåg denna vassa grabb som inte lät nån sättta honom på platts så skulle jag göra om det 1000ggr om, det var ju det som va tjusningen att ha en tuff liten grabb som var en riktig utmaning men som kom o kröp upp i famnen och överröste en med pussar - för en stor mys och pussunge har han alltid varit även om dom tillfällena smög sig på när han glömade bort att vara tuff ;)

Vilken väg vi vandrat ihop du och jag. Under dina 2år här på jorden har vi gått igenom mycket svårigheter ihop och du har alltid funnits där och alltid accepterat alla de svåra situationer som vi hamnat i.
Du kommer alltid vara min klippa, min bästa vän och det käraste jag har.


Fotograf: Anna Osicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback