work work work!

Oj oj oj, vad långt vi har kvar på lydnaden ..
Träffade Anna & Max för lite träning och bus. Och det behövde vi verkligen!
Det är så bra att han nån som ser och kan ge en feedback på vad man behöver fixa och tips på hur man ska göra för att komma dit!
Vajlo fladdrar på linförigheten med mig, (gick klockrent med anna!), ställer sig på plattsligget och följer efter innan inkallningen är gjord...Nu får jag skärpa mig och ta tag i det här. Vajlo gjorde sitt bästa och var jättte taggad, det hela är mitt fel för att vi inte tränat ordentligt på länge och jag blir så jäkla osäker när det kommer till lydnaden. Och det visades klart och tydligt när vajlo gick klockrent med Anna och det gick mindre bra med mig. 
Mer träning för oss, nu jäklar!
Grabbarna skötte sig exemplariskt ihop utan spänning eller gruff, det är guld värt för Vajlo att umgås med en annan okastrerad hane och någon av sin egen sort. Och för mig såklart, att få prata kelpie strunt bolla ideér tankegångar och andra saker som skiljer vissa raser åt.
Vi är så tacksamma att få umgås med er! :)
utslagen nöjd kille

Kommentarer
Anna säger:

Vi uppskattar att få umgås med er med!

Tråkigt att vi inte kan ses på 2 veckor nu. Men sen är vi redo för träning igen. O det lär behövas oxå!

2012-03-02 | 13:55:40
Bloggadress: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback