Hela arsenalen ..


glad kille med alla tänder på rasspecialen i aug.

Pratade med vet idag ...Var helt skogstokig när ja la på!
Människan jag pratade med var otrevlig och verkligen INTE tillmötesgående..
Jag ska fatta mig kort -hon påstod att man inte kunde intyga att det suttit en då det inte finns några rester kvar av tanden TROTTS att jag har intyg från diverse utställningar om att han är fulltandad och har korr. bett och TROTTS att man tydligt ser att det suttit en tand där. Och hon sa bestämt nej utan att dom ens sett honom, hon frågade inte ens vilken tand det var! 
Och hon bad heller oss inte att komma in för att kolla så inte roten är kvar eller om det finns risk för inflammation... Så jävla dåligt!
Ja menar hade det aldrig funnits någon tand hade det ju inte varit en glugg?! SNARK

Vansinnig ringde jag till en annan klinik och fick prata med en MYCKET trevligare och hjälpsam telefonist. Vi fick en tid imorgon och hon trodde inte att det skulle vara några problem att få några papper då jag hade papper från olika domare. Fått mycket stöd och tips på FB tack allihopa ♥ och fick även tipset om att ta med bilder på där man ser att det suttit en tand där, och som Gunvor skrev har ju vajlo sitt egna ID - den vita fläcken på bröstet som gör att de ser att det är han på korten och inte säger "men det kan vara en annan hund på bilden och vi kan inte styrka att det är din hund"
Så imorgon halv 11 åker jag och vajlo med hela arsenalen (papper, foton stöd av snälla mormor) till vet för o fixa de där jäkla papprena!!!
Håll tummar o tassar!

Måste ju även säga att SVEKKS framsida är ruskigt snygg med ;)
http://www.kelpieklubben.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback