SKIT !

Ååååh vilken klant till hund jag har!
Idag var vi ute och busade med boll och jag kastade bollen och vajlo dök efter den som vanligt men kommer tillbaka och saknar en tand! Han hade på något sett lyckats slå ut en liten framtand på undre käken när han dök ner efter bollen.....
Och igår sprang han ihop men en annan hund i rastgården och fick en kal fläck på baken ...
Det kanske är dags att jag virar in min hund i bubbelplast ??
Klantarslet i sig har inget ont eller några blessyrer (förutom) de ovannämnda och är precis lika glad och bäng som vanligt.
Det blir att åka till vet imorron o skaffa tandintyg och hoppas att detta inte kommer påverka på utställningar....

nästan exakt så här såg scenariot ut .. klant ..

Kommentarer
Emmy Israelsson säger:

Vilken härlig hund du ser ut att ha, han är ju jättefin. Fina bilder på honom också! / Emmy

2012-01-09 | 12:18:15
Bloggadress: http://bombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback