Iiih :D

Åhh vad jag är kär! I rallylydnad!!
Jäklar va roligt det var!
Blev uppplockad av Isabelle för lite träning. Under tiden vi fixade rallybanan fick Vajlo träna platsen. Inga problem alls. :)
Vi började med att titta på Isabelle med hennes hundar för o se hur det går till sen vi kanten tränade vi på "framför" som är väldigt svårt för en lydnadshund :P
Och ännu en gång är jag tacksam kelpie ägare, Helt sjukt snabb tänkt och lättlärd hund jag har!
Vajlo tyckte det var jätte roligt och uppskattade verkligen att få göra nått nytt.
Här ska klippas sönder flytt kartonger, och inköpas koner så ska vi nog bli redo för rally-tävlingar i höst! :D

Fokus och vilja

Kommentarer
Mari säger:

Nu är jag nyfiken! Vad ska du göra med sönderklippta flyttkartonger?

Svar: Tänkte försöka ge mig på att göra egna skyltar! Och tänkte tejpa/nita fast alla skyltar på kartong och sedan plasta in i glapack så de håller lite bättre :) Får se om det funkar lika bra i praktiken som i mitt huvud ;)
Sara & Vajlo

2012-08-03 | 15:53:00
Bloggadress: http://www.australianmates.se
Mari säger:

Jaha! Då förstår jag! Om du har ngn kompis med laminatmaskin, så skulle du kunna printa ut rallyskyltarna, köpa laminatfickor (de finns i olika prisklasser, en del är inte så dyra) och be kompisen laminera! De håller länge och står emot regn och fukt!
Jag köpte en lamineringsmaskin, kanonbra! Min träningskompis hittade en riktigt billig på Netto! Typ 200 :- Det är den värd!

Svar: Smart! Kollade faktiskt upp det och har en kompis som har en på jobbet jag kan låna om jag bara köper laminatfickorna själv och såg att de sålde 25 pack på jula för 69:-!
Sara & Vajlo

2012-08-04 | 09:59:04
Bloggadress: http://www.australianmates.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback