preparations

Väskan är fullpackad, kameran är nerstoppad, pastasalladen är gjord, vajo's tänder + päls är borstade och klorna är klippta, man skulle kunna säga att vi är fullt redo för morgondagen! (förutom ev för lite utställningsträning, det visar sig imorron) Vajlo har fått vila ordentligt nu i 2 dagar så hoppas han är pigg och alert hela dagen imorron. Pirret börjar komma nu o det ska bli roligt & spännande!

Matte skulle också göra sig lite extra fin till imorgon men det slutade i katastrof....Borde ju har lärt mig vid det här laget att man INTE ska färga kvällen innan man ska bort eller själv hemma för den delen...Stora partier av min skalle är kyckling-gul och jag hade visst missat en fläck där bak mitt i skallen. Suck!
Och det värsta är att jag måste gå med detta i ca en vecka för att inte riskera o tappa håret pga ännu en blekning, kul..!
 
Senaste utställningen var förra året när vi var på "Svensk vinnar utställning"
här hemma i norrköping i mitten av augusti
där vi fick Exellent CK och placerade oss som 1;a i ÖK och 3;a i Bhkl
 
 

Kommentarer
Marlene säger:

Lycka till idag! :D

Svar: Tack :)
Sara & Vajlo

2012-07-21 | 08:42:51
Bloggadress: http://www.yabasta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback