SKIT DAG!

Man vet vad det kommer bli för dag när det första som händer är att jag får en fågelskit i huvvet av proportionerna mastodont för resten av dagen har kantats av diverse härliga upplevelser...Vajlo bestämde sig för att tömma analsäckarna i soffan, det började åska o spöregna så fort Anna o jag kom till bruksan och sist men inte minst så lyckades jag pajja skrivaren på jobbet..Oh happy day!

Men trotts regnet hade jag en bra stund med Anna & Max på bruksan, blev lite skitsnack och grabbarna skötte sig jätte bra både på bussresan dit och under tiden vi var där. Och Vajlo gjorde ett fint plattsligg i regnet + åska. Det är jag jätte nöjd med :)
Blev inte så mycket träning vi tyckte det var lite otäckt när håret stod rakt upp för att det va så statiskt i luften...!
 
Nu tänker jag dra nått gammalt över mig o vänta in morgondagen -hej på er!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback