clown

Idag har jag skrattat så tårarna har sprutat åt min galna hund! 
Han har varit helt tossig hela dan <3
Vi åkte till djurmagazinet för att köpa en riktig apportbock och för att byta ut klövjeväskan, som vanligt blir vajlo som en mask (öronen bakåt viftar så mycket på svansen så hela kropper svajjar) när inför synen av nya männsikkor som han inte känner. :P Han hade inte speciellt svårt att charma personalen.. ;)

När vi kom hem var det borst, kloklipp och ett bad som väntade. När vajlo var färdig badad fick han spelet!! Han fo omkring i badrummet och gnodde sig mot väggarna golvet och elementet för att gnida sig torr och när jag la handduken på honom vred han sig som en ål för att bli torr och hoppade omkring som en rodeo häst! Ju mer jag skrattade ju mer höll han på!
Det hela slutade med att jag låg dubbelvikt på badrumsgolvet och skrattade så tårarna sprutade och vajlo for in till sängen för att gnida sig torr! :P
Och när jag tog på honom täcket till kvälls promenaden trippade han omkring som en liten paradhäst och viftade på tippen, jag skulle inte bli förvånad om han trippade o nynnade på "I'm so pretty i'm so pretty.." och när han stannat för o kissa så började han sprätta men slutade med att stegra i luften som en häst!
Hahaha så jäkla rolig han såg ut han har varit en riktig clown hela dagen!
Nu ligger han ihoprullad under en filt med sitt huvud i mitt knä och ylar o skäller i sömnen :)

Min älskade knäppis

Kommentarer
Emelie o Nova säger:

Haha, skön herre du har! Såna spel får Nova efter bad också ;)

2012-03-08 | 11:58:20
Bloggadress: http://nagontingstorre.blogg.se/
Sara & Vajlo säger:

Haha tack, han har humor den där jycken ;)

Det är så roligt när dom får de där rycken, man kan ju inte låta bli att dra på smilbanden ^^

2012-03-13 | 23:26:07
Bloggadress: http://vajlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback