Det är vår när..

.. den läskiga fågeln som brukar iaktta mig när jag är på balkongen har kommit tillbaka efter vintern!


Vi har haft två underbara dagar med underbart väder! Och det verkar bli lovande väder till helgen med.
Igår var jag och Vajlo på middag hos min mormor och morfar, efter det blev det en heldag ute i solen och picknik med Natta. När vi var ute kom det fram en barnfamilj med två små pojkar och frågade om de fick hälsa på Vajlo. Vajlo som tycker barn är mysiga la sig på sidan och lät barnen klappa medans han försiktigt gav pojkarna en varsin försiktig puss på handen - mys hund! <3

Idag har vi bara njutit och mest varit på balkongen, men imorron blir det banne mig skärping och lydnadsträning!
Vi har varit lite dåliga på att träna lydnad den här veckan så nu vet vi vad vi ska göra i helgen ;)


grabben som kan konsten att njuta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback