mamma gris

Natten som min stackars mor och far fick genomlida med vajlo lät inte rolig .. Han tyckte att det var läskigt att sova borta utan sin mami så han hade trampat runt hoppat upp och ner från sängen gått fram o pussat mamma o pappa i ansiktet så fort de rörde sig mitt i natten.
Låter som när Vajlo var liten och vi sov borta och han inte kunde koppla av ..
Och sen han kommit hem har han varit en riktig teater apa för att få min uppmärksamhet! Måste börja "lämna bort" honom lite oftare så han även kan vara trygg utan sin matte.
Är iof inte så konstigt att han blir så. Jag har ju alltid varit hans trygghet och det är ju bara vi 2, sen är jag hemma hela dagarna och när jag ska iväg följer han nästan alltid med.
Nått vi måste träna på helt enkelt!
mattes chokladpuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback