Show some f**king respect !

Kom igen hund folket ute i sverige...Jag skiter fulllständigt i att din jycke är liten och inte kan göra "mycket skada". Det är INTE okej att ha dina chihuahua/or lösa om du inte kan kontrollera dom/den!
Idag är  det 5;e gången som jag träffar på någon som har sin lilla jycke lös som kommer springandes mot oss för att ställa sig o tok skälla o göra nervösa utfall mot min hund..Och det är inte bara en o samma person utan det är nu flera olika....Blir så jävla förbannad.
Jag är så glad att jag har väldens coolaste hund som bara står o fån glor på denna lilla sak med minen "men är du dum i huvvet vad vill du??" lös som kopplad.
Jag undrar vad dessa människor skulle tycka om det istället var min hund som springer fram till dom och står mitt i ansiktet på deras egen hund o skäller?? Antagligen skulle det bli ramaskri när jag själv står kvar på mitt ställle och lojt ropar men vajlo kom nu då...För det är precis vad dessa männsikor gör. Dom springer inte efter för att få tag i hunden, nej dom står kvar alternativt går åt motsatt håll!!! Någon ursäkt har jag heller aldrig fått..
Detta är inte försvarbart bara för attt era hundar är små, fy skämms!!
Nästa gång kanske det inte är en lugn matte med en snäll/trygg individ som era hundar springer fram till, bara för att eran hund inte blir skadad betyder inte det att ni inte förstör för andra.

Kommentarer
Anna säger:

Håller med bra skrivet

2012-03-09 | 15:39:31
Bloggadress: http://annaochpepzi.blogg.se/
Anonym säger:

Ne det är tråkigt. Det är ju störigt som fan när man tränar som en galning på att hålla sin hund lugn vid möten och det kommer fram en liten tok och förstör allt!

2012-03-09 | 18:48:35
Bloggadress: http://bombshell.blogg.se/
Sara & Vajlo säger:

Ja verkligen riktigt respektlöst!

2012-03-13 | 23:24:50
Bloggadress: http://vajlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback