tomt

Idag kom min mamma in och hämtade Vajlo, matte är sjuk så Vajlo fick en dag på landet. Det var skönt att inte behöva ha dåligt samvete men fy så ensamt det har varit! Vad gjorde jag om dagarna när jag inte hade Vajlo och hur ensam måste jag inte ha känt mig!! Fick en rapport om att han hade varit bråkig och olydig..Han hade vaktat gården och sprungit iväg för att köra bort inkräktare iform av en ryttare med häst och en man på promenad med sin hund. Min stackars mamma fick skrika sönder halsen utan framgång eftersom Vajlo varken lyssnade eller ens ägnade mamma en blick. Undrar om Vajlo tänkte att han skulle "ta chansen" att vara "chef" och göra lite som han tyckte eller om han bara helt enkelt kommit in i ännu en slyngel ålder?? Det kommer bli tomt i sängen i natt men som tur är kommer han hem imorron min skrutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback