när allt inte går som man vill

 
Vet att det säkert är någon som tycker att det är konstigt att jag aldrig skriver eller lägger upp bilder på Kinoo. Det är för att Kinoo inte är hos oss längre. Hon åkte tillbaka hem till Marlene och David.
Nu är det ett par veckor sen och jag har inte orkat skriva om det.
Det var av olika anledningar hon inte stannade hos oss, ett fruktansvärt jobbigt beslut.
Jag saknar henne något enormt och det blev riktigt tomt utan henne. Dom mjuka buffarna när hon ville kela, den ständigt viftande huskysvansen så fort man tittade på henne, knorrandet när hon grisade i sängen, den silkesmjuka pälsen mot min hand och hennes huvud på mitt bröst med de vackraste ögonen som blickade upp i mina. Det känns som jag svek många även henne och mig själv. Det gör fortfarande ont i hjärtat för det känns verkligen att hon tagit en plats där för alltid. Hon är en helt underbar och fantastisk  och hon förtjänar det allra bästa <3 
 

Kommentarer
anna säger:

kraam

2012-11-24 | 17:36:12
Bloggadress: http://annaochpepzi.blogg.se
Marlene säger:

Hon finns alltid här, redo för en ordentlig kelstund vettu! <3

Svar: <3
Sara & Vajlo

2012-12-04 | 15:17:06
Bloggadress: http://www.yabasta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback