En shopoholics bekännelser

Har haft en sjukt rolig tripp till linköping som bjöd på många skratt med Anna ! :)
Kan meddela att frasen "jag ska bara titta lite" funkar inte så värst bra på biltema höök's arken zoo eller djurkompaniet som alla ligger på samma ställe!
700:- fattigare fick jag med mig en hel del hem och nästa vecka åker vi antagligen ytterliggare en sväng...
Vajlo var med i bilen och fick följa med in i djuraffärerna där han lyckades charma den ene expediten efter den andre och blev överröst med godis och uppmärksamhet.

"Jag skulle vilja köpa 100 ben, en leksak lite flera ben och en sån där blå man stoppar godis i"
 

 


Innan vi åkte till linköping tog vi en tur runt strömmen med Shiva o syster Malin. Med spegelblankt vatten höst färger och med fukt i luften kändes det lite som vi hamnat i ett sagoland. Älskar våran fina vackra stad!

Dagen har annars bara rusat förbi och nu sitter jag här med fjärilar i magen. Imorgon är det äntligen dags 


Kommentarer
Petra & Skurk säger:

Låter som en bra dag! :D Lycka till imorn! :D

Svar: Tack!
Sara & Vajlo

2012-10-18 | 19:44:15
Bloggadress: http://petraskurk.wordpress.com
C.J. säger:

Åh, va kul med shopping! Längtar till MyDog i januari, då ska det shoppas loss. =)

Svar: Inte ska du vel behöva vänta så länge som till januari?? ;)Jag ska försöka spara ihop lite pengar till stora sthlm i dec...Man vet ju att de kommer behövas!
Sara & Vajlo

2012-10-18 | 20:16:33
Bloggadress: http://mightytigress.blogspot.se
Mari säger:

MEN, vilken vacker höstbild, och aldrig har jag sett, eller tänkt på att kullerstenar kan vara så vackra! Fast vackrast ändå är Vajlo, vet du han ser ut som Bizkit när han står där och shoppar! Annars ser jag ju att han är karl och stor och så, men på den bilden... Jag har också köpt en ny spårlina, en liknande fast melongrön, testade den idag. Kändes bra, hoppas inte den blir stel i kylan! Min gamla trotjänare kapades ioch med viltspårprovet!

Svar: Tack, den är härlig våran fina stad! Jaså? :D Fast inte är vel det så konstigt när de har en underbar gemensam nämnare ;)
Oh vilken härlig färg, Då kan det inte annat än o gå super bra nu?
Sara & Vajlo

2012-10-18 | 20:19:11
Bloggadress: http://www.australianmates.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback