Fabiolus Friday

Med en skinande sol efter veckor och dagar av tunga gråa måln och regn var fredags känslan på topp när solen sken efter att jag slutat jobba. Jag åka hem bytte kläder och följde med Anna med grabbarna till Ågelsjön för en riktig långpromenad. En riktigt härlig underbar "ladda batterierna" promenad!
Har hört Anna & Sandra berätta om när dom klättrade i berg och gick en jättte lång runda, men förstod ju aldrig att det var ungefär en sådan tur som väntade oss. Har inte klättrat (och med klättrar menar jag att man darrar av utmattning och adrenalin när man kommer till toppen) så sen jag var liten och "det stora berget" egentligen var en större sten. Vilken kick vilket glädjerus vilken underbar levnadskänsla!
2h 45min 10,46km senare var vi alla härligt trötta med nöjda hundar och jag hade även knäppt ännu ett par sjyssta bilder.
Väl hemma kastade jag mig i duschen för o invänta frida och Vevve för tacos och fredagsmys som senare ledde till en spontan utgång som mitt huvve fått lida för idag. 

Jag hade en helt fantastisk fredag och hoppas ni andra hade det med. :)
 




 
 

Kommentarer
anna säger:

Tack För bilderna igen och tack för promenaden ;) Blev det några bra bilder på dig och Vajlo ?

Får ta med min Kamera med nästa gång. Jag är inte så bra på fota med andras kamera om inte bilerna blev nåt bra :)

Svar: Tack själva! Var helt underbart och jätte roligt! :)Blev 2 som va helt okej :) Jag blir Aldrig bra på bild så det är inte fotografens fel ;P
Sara & Vajlo

2012-10-07 | 17:51:19
Bloggadress: http://annaochpepzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback