plötsligt händer det..

att suget kommer tillbaka!

Det har känts tungt till o med riktigt tungt den senaste tiden.
Men idag föll andan på och vi åkte till bruksan för o känna på det lite, tror det var säkert minst 2månader sen vi åkte dit för att träna! 
Vi körde igenom lydnaden och nötte lite med linförigheten. Allting var långt ifrån perfekt men oj vilken känsla vi hade och vilken gnista det fanns!
Vajlo var så lycklig så busig så sugen! Jag tror att vi lagt allt på hyllan ett tag kostat oss det där små pillet. Men det här uppehållet vi haft har gett oss båda glöden tillbaka. Det kändes helt underbart! 
Jag har egentligen inget att klaga på och hela höjdpunkten var de helt magiska ingångarna han gjorde och fokuset i linförigheten.
Påväg till bussen trippade han så söt i sitt nya täcke med piskande svans och duttade en kall blöt nos mot min hand så jag inte skulle missa hur fint han gick vid min sida - min lilla skrutthund vad jag älskar dig ♥
 

Kommentarer
C.J. säger:

Va härligt att ni fick ett så bra pass efter uppehållet. =)

Svar: Tack! :) Det var superhärligt :)
Sara & Vajlo

2012-10-31 | 20:04:13
Bloggadress: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback