Tillåt mig få presentera Kinoo ♥



Igår kl. 17.20 satt jag Vajlo Frida & Vevve i bilen påväg till Marlene & David i Motala.
Vi välkomnades av massa blöta mysiga husky & alaska pussar och blev bjudna på thé o kakor som var väldigt uppskattat efter bilfärden i spöregn.
Anledningen till att vi var där är pga att den dagen som jag länge väntat på kommit. Jag var där för att ta med mig Kinoo hem.

Ända sedan vi var där på besök i slutet av augusti har hon varit i mina tankar. Det är verkligen inte svårt att bli förälskad i denna underbara dam. Inte långt där efter frågade Marlene om jag inte var intresserad av att eventuellt låta Kinoo flytta hem till mig och Vajlo. Jag blev otroligt glad men samtidigt lite "rädd", steget från en hund till 2 känns på något sätt så himla stort. Efter mycket övervägan och mycket bollande med Marlene beslutade vi oss för att Kinoo ska prova på att bo hos mig och Vajlo en tid och fungerar allting ska hon stanna föralltid.
 
Vajlo är som väntat lite sotis och går omkring o muttrar för sig själv när han inte får tillräckligt av mattes uppmärksamhet. I annat är han precis som vanligt glad busig men väldigt snäll och trygg med Kinoo. Man kan andas ut när han (precis som vanlig) viftade med hela svansen o kroppen när jag steg upp i morse och överröste mig med pussar och var sådär otroligt söt o gosig som bara han kan vara när han är nyvaken. Kinoo verkar tycka att det är helt okej här hemma. Hon sov hela natten efter att ha varit lite orolig i början i bädden brevid sängen och när jag vaknade låg hon och tuggade på ett ben. Hon tillåter vajlo vara nära henne och de har till och med busat lite i sängen även fast Kinoo talar om för Vajlo när han blir allt för framfusig ;)

Nu sitter jag här i soffan med dom båda sovandes djupt på varsin sida om mig och allting känns som en härlig dröm ♥

Kommentarer
Kalina & Trams säger:

Grattis till uppfyllandet av drömmen! Hoppas allt kommer gå bra för er!! :-)

Svar: Tack :)
Sara & Vajlo

2012-10-20 | 14:25:12
Bloggadress: http://kaliinas.blogg.se
Malin säger:

GUD VAR ROLIGT :D Grattis!

Svar: Tack! :)
Sara & Vajlo

2012-10-20 | 17:04:11
Bloggadress: http://liivat.wordpress.com
anna säger:

Åå så vackra ögon !! MÅSTE få fota henne i veckan!

2012-10-21 | 19:01:20
Bloggadress: http://annaochpepzi.blogg.se
Lisa säger:

Men gud vilken läckerbit :) Grattis!

Svar: tack! :)
Sara & Vajlo

2012-10-24 | 17:33:46
Bloggadress: http://www.lathundarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback