4dagar som blev 4v..

Inte alla gånger som planeringen går som man önskar och oftast inte när man är väldigt otålig. :)

Idag har verkligen inte varit min dag. Började med att jag lyckades tömma hela cykeldäcket på luft när det skulle pumpas imorse och gjorde mig 5min sen till jobbet. Väl på jobbet har det mesta motarbetat mig hela dagen. Och när jag äntligen skulle få gå hem stog det som spön i backen...Glad är jag att hundarna varit trötta idag så jag fick tilllbringa en tid i soffan innan det var påväg till nästa jobb.
Under pepsi's tid hos oss har Vajlo visat prov på ännu en mycket fin egenskap, Tålamod.
Pepsi äter sin egen mat och maten står i vanliga fall framme jämt. Här hoss oss skulle Vajlo lätt se ut som en valross om han hade fri tillgång till mat då han aldrig tycks få nog. Så det har varit en prövning för honom att pepsi's mat står framme under hela dan då jag är hemma. När pepsi äter ligger han brevid och väntar och väntar och väntar...För hans tålamod brukar han få en kula när pepsi ätit klart för att han faktiskt låter bli maten och låter pepsi äta helt ifred. Men när pepsi råkar gräva ur en kula som hoppar iväg och landar rakt framför nosen på Vajlo får jag nästan en liten tår i ögat när han mycket plågat ligger orörlig och ser på när pepsi äter upp delikatessen rakt framför nosen på honom..<3 Lilla gubben :)
 

Kommentarer
anna säger:

åå blir alldeles varm i hjärtat av att läsa :)

2012-09-23 | 14:52:30
Bloggadress: http://annaochpepzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback