Helgen som varit!

Haft en sådan där härlig helg igen. En mys fredag i soffan med Vajlo, förmiddags träning igår mitt i city med Anna o grabbarna som var så duktiga (förutom att Vajlo resursförsvarade en godis(?!) så det blev lite gruff men det var snabbt överspelat) följt Lite fix hemma och sedan åkte vi med mina brudar o satte oss på fräcka's uteservering i solen och tog oss en varsin kall. Vajlo fick inte följa med in på uteserveringen så han fick ligga på andra sidan "staketet" vid vårat bord. Jag är så stolt över honom han är så himla duktig. Mitt på ett torg med massa bilar och människor runt omkring på andra sidan ett staket la han sig ner och bara var <3 Man märker inte ens att han var med! Förutom när han ställde sig med tassarna på kanten för o pussas lite med matte. Min fina fina gullunge! Sedan gick vi vidare hem till Frida & Mimme för tjejkväll o allt som hör där till. Vajlo tröttnade snabbt på allt kackel och gick o la sig men kom emellanåt för pusskalas o gos. Frammåt småtimmarna gick vi tjejjer ut o dansade och Vajlo fick vara kvar hemma hos frida i 2h, när klubben stängde gick jag o hämtade Vajlo och vi gick en nattlig promenad hemmåt.
 
 

Så efter en händelserik lördag har vi soffläge ihop något trötta hela dagen idag. :)

Nu när våren börjar närma sig fick jag se lite tips på hur man kan piffa till sin balkong och har fått massa roliga ideér! Ska bygga mig 2 soffor och sätta upp lite "skydd" så det inte blir så mycket insyn som jag ska piffa upp med lyktor och växter. Tror det kommer bli jätte mysigt när det blir klart! Och jag vet en som kommer uppskatta sofforna på balkongen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback