valpsjukvalpsjukvalpsjuk!

Jag är så valpsjuk så att jag går under! Inte gör det saken bättre att jag är plågsamt medveten om att det är flera väldigt spännande parningar och kullar på g....Ett litet liv med stor aptit på vad världen har att erbjuda, den nakna valpmagen de hängande vipp öronen som verkar vara aldeles för stora för lilla valpen,den mjuka valppälsen och de där busiga ögonen som bara glittrar..Åh jag vill!
 
Världens lilligaste busunge Vajlo, man riktigt ser djävulshornen och buset i blicken!

Kommentarer
Anna Eklund säger:

Men guuuuuud vad söt han är på bilden!

Svar: Även fast han kanske var den tasmanska djävulen sänd från belsebub himself var han rätt söt - imellanåt! ;)
Sara & Vajlo

2013-04-16 | 14:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback