så less

Jag är så trött och så less att aldrig ha ett öre till övers att alltid behöva vända på varenda krona!
Just nu är jag mest ledsen att jag inte kan tävla i hela Aug där det finns inte mindre än 4st tävlingar som jag vill göra, kanske inte ens i början av sept...Jag vill komma igång nu hinna köra sista racet innan året är slut och vintern kommer jag vill komma vidare! :(

Hatar att det alltid ska vara pengar som får mig att sitta fast. Att aldrig kunna planera en resa, om så bara för en helg. Inte kunna planera att kunna skaffa en till familjemedlem.

Just nu ligger många dyra saker på önskelistan. Många kurser många hundevents..Och jag blir så ledsen att jag inte kommer kunna bocka av något på den önskelistan.
Ja idag är jag nog bara ledsen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback