Ibland ska man bara ha tur!

Anna ringer och frågar om vi vill med en sväng till bruksan. Jag har varit hemma o varit sjuk idag så kände att de skulle vara bra att få låta vajlo rasa av sig lite. Innan bruksan svängde vi förbi djuraffären för Anna skulle köpa hundmat. Vi titta lite Anna betalade och vi skulle precis gå när jag får se att de hade lagerrensning i ett hörn. Jag sa att jag ville kika innan vi åkte och tur var vel de, för de hade sån SJUK rea! Hurtta overaller för 25:- Hurtta läder halsband för 49:- koppel för 29 och andra prylar för 9 spänn som tex tjänste täcke reflexväst mm. Så jag och Anna shoppade loss. Jag köpte vetegroddsolja för 9:- 2st as snygga hurtta läder halsband med nitar på för 49:-/st (549 ord.pris) och ett tjänstetäcke för 9:-. Det var så sjukt billigt att vi trodde det var felmärk först, jag menar jag fick 2st hurtta läder halsband för 100:- som egentligen skulle ha gått på 1100 spänn!!!! Fulla av shopping lycka åkte vi vidare till bruksan. Vajlo var trött i skallen efter det lilla passet vi körde på förmiddagen och efter helgens vistelse ute på landet. Så vi hade inga direkt höjdpunkter förutom 3 jätte duktiga hundar där 2 kör platsligg när hela dagis gänget traskar förbi med ca 10 hundar utan några som helst bekymmer. Jag blev även så varm i hela kroppen och fick nästan tårar i ögonen när våra grabbar Vajlo och Max busade med varandra helt avslappnade. Dom är så duktiga och jag kan inte sluta tjata om hur duktigt det är av 2 okastrerade hanar i samma ålder som Inte växt upp med varandra accepterar varandras sällskap och så idag även busade med varandra.
Det mina vänner är lycka :)





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback