Fyndare eller shopoholic?

Jag gillar hur det här året har börjat!

Idag har jag fyndat sjukt mycket grejjer, endel totalt onödiga Än så länge men som säkert kommer att komma till användning.
Något som inte var det minsta onödigt var nya skor ett par outdoor kängor och ett par nya löpar dojjor. Någon av shopping gudarna måste le mot mig idag för Outdoor kängorna köpte jag på tokrea för endast 100:- och har även fyndat en Hurtta fleece overall för 180:- ! Utöver det köptes det en termos en targetstick och ett par löparskor från Reebok (alla 5 sakerna för under 400:-!) så nu känner vi oss riktigt redo för ett nytt år :D
 
 
Dagen bjöd även på underbart väder med sol som vi firade med en promenad och lössläpp med Vajlo's bästa kompis Diesel på ett jätte stort öppet fält där de kunde sträcka tassarna ut och busa ordentligt för där fanns heller ingen is ångrar att jag inte tog med kameran och passade på att fota när det var så härligt väder ute. Hoppas jag får en ny chans mycket snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback