Grejen som varje hund/kattägare borde ha!

Alla ni där ute med fällande hundar som hopplöst tittar på möbler sängar kläder plädar som är fulla med hår, jag har hittat en super grej! Igår var vi till Djurmagazinet och där hade det en "svamp" som skulle ta bort hårt från möbler osv. För 60:- tyckte jag det var värt ett försök.
Jag med en hopplöst fällade kelpie badar i hår ibland känns det som och har tittat på några olika borstar med silikon "piggar" som ska vara toppen men de kostar lite.
Idag satte jag svampen på prov; Soffan, pläden i vajlo's korg och min filt blev som nya! Trotts jag damsugat soffan fick svampen bort dubbelt så mer hår och resultatet ligger på golvet - är super nöjd!
Den tar inte bara bort hår utan även damm på tex tv;n, sterion fönsterbleck you name it!
Jag är iaf såld och tänker nog införskaffa mig en till :)


Kommentarer
Jenny Carlsson säger:

Ser grym ut! Går den att använda fler än en gång?
funkar den på kläder med? Min BC fäller massor!!

Svar: Ja Absolut! Den håller nog väldigt länge och går o skölja av i ljummet vatten :) Jemm funkar på kläder oxå :D
Sara & Vajlo

2013-01-26 | 17:51:05
Bloggadress: http://photobyj.blogg.se/
Hanna säger:

Verkar kanon! :) Vad heter den? Tänkte kika efter den i den djuraffär vi brukar handla.

Svar: Den heter "lupus svampen" gör det annars går den o beställa från nätet såg jag för 70:- :)
Sara & Vajlo

2013-01-27 | 01:14:32
Bloggadress: http://phkp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback