One in a million

I 2 dagar har vi båda spenderat mycket tid i sängen och i soffan ihop och bara myst och sovit mycket Vajlo och jag. Jag vaknade i morse av en blöt nos mot kinden och därefter ett sms av Anna som undrade om vi skulle åka o bada efter hon slutade jobbet. 
Så runt kl 1 packade vi ihop oss och åkte iväg där vi till vår glädje insåg att vi var helt ensamma! 
Kelpie grabbarna var lyckliga att få bada och lilla pepsi var i och badade han med, alla 3 i sina rosa snygga flytvästar, dom var så söta! Vajlo var som vanligt mer i vattnet än på land och var helt slut när vi kom hem efter allt simmande (han simmar i stort sett konstant hela tiden..)
 
 
Vi la oss ute på balkongen och somnade båda 2 ett par timmar, vi gick upp för o käka middag och sedan bar det av för en långpromenad med Helena.
Innan vi gav oss iväg gick jag in i badrummet o satte mig för att sätta på ett par strumpor, jag ser att Vajlo styr med något i hallen och när jag tittar upp kommer han mot mig och börjar dutta med näsan mot min arm. Jag frågar vad det är och håller fram handen och då spottar han ut 1cent som jag måste tappat på golvet när jag packade upp väskorna tidigare idag! Han är helt otrolig den där hunden, han har gjort så tidigare när vi stått i trappuppgången och jag plockat fram nycklarna och då spottat ut en Hårnål (!) i min hand som jag måste tappat när jag tagit ur nycklarna ur fickan <3 Han är så himla duktig och så söt när han gör såna där småsaker som att plocka upp kopplet från golvet och ge det till mig när vi ska gå ut på promenad och jag håller på att ta på mig mina skor. Min fina prins, han är verkligen en på miljonen och hans lycka att plocka upp saker som jag tappat och försiktigt lägga det i min hand är bara så himla gulligt <3
 
 
Har era hundar några såna där speciella tricks/färdigheter som bara gör att ni smälter? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback