Förberedelser

Klorna filade och klippta tänderna skrapade och borstade pälsen genom borstad för 3,e gången under en vecka nu väntar bara ett rejält bad till skitgrisen! Väskan håller på att packas och kläder håller på att väljas. Det är mycket som ska göras. Vad väntar kanske ni undrar?
Det är bara 2 dagar kvar tills Vajlo och jag åker till rasspecialen i Lomma! 
Ska bli så HIMLA KUL! 
På fredag kl 10.55 rullar tåget från stationen i Norrköping mot äventyr i skåne en hel helg med kelpies och hundsnack, är så glad att jag bestämde mig för att åka!
Om jag känner mig själv rätt kommer morgondagen följa av sömnbrist fjärilar i magen och resfeber!
 

mattes bus ovetande om äventyret vi ska göra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback